ADSL de Aldatılmayı Çok Seviyoruz
ADSL de Aldatılmayı Çok Seviyoruz

ADSL de Aldatılmayı Çok Seviyoruz. 

Gerçeklerle değil, duymak istediklerimizle “mutlu” oluyoruz. 

Kişisel ilişkilerde benzer duyguları yaşarız. 

ADSL sektörünü 10 yıldır takip ediyoruz. Mağdur edilmeyen müşteri sayısı yok denecek kadar azdır.  Firmalardan kaynaklanan problemler ilk sırada..   Ama asıl suçlusu tüketiciler.. 

Tüketiciler, adete problemleri kendileri oluşturuyorlar.. Neden mi?
Tüketiciler , imza attıkları belgelere de değil, sözlere inanıyorlar. İmza atılan sözleşme, taahhütname en önemli kriterler ..  Fakat tüketiciler bu işlemlere değil “Bana bayi böyle söyledi, bayi bana çok uygun fiyat söyledi “ söylemlerine inanıyoruz.

Akıl var , mantık var.  Sözleşme aynı sözleşme, taahhütname aynı .  Buna nasıl inanıyorlar..

Sonra “ Ben mağdur oldum”.  Tabi olursun. Mağdur olmaman için bir sebep yok. Sen istedin mağdur olmayı. Bayi de senin talebini karşıladı. Yanı arz talep meselesi.

Bu durumlarda lütfen bizi aramayın. Form doldurmayın. Size kim mağdur etmiş ise o kişilerle iletişime geçin.

Aziz Nesin , “Türkiye’nin %60 i aptaldır” dediğin de hepimiz kızmıştık.

Aziz Nesin’e artık kızmıyoruz. Çok normal. Hatta yüzde oranında yanılmış olabilir.

Haber Eklenme Tarihi :16.01.2015 02:09:00

En Uygun Çözüm için Sizi Arayalım

Ad Soyad
İletişim Telefonu
Şehir
İlçe